Reklamacija proizvoda: Vaša prava i upute za postupanje
Prodavac se obvezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan te odgovara opisu proizvoda navedenom na www.huromsokovnici.ba. Slika koja ilustruje proizvod na Internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda te kupac ne može reklamirati proizvod iz ovog razloga.
Pod reklamacijom u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača podrazumijeva se da potrošač uoči postojanja nesaobraznosti robe o tome obavijesti prodavca.
Potrošač je dužan da se pridržava svega što je navedeno u uputstvu u pogledu namjenske upotrebe proizvoda, njegovog održavanja i sl. Potrošač ima pravo da kupljenu robu reklamira ukoliko se nesaobraznost pojavi u roku od dve godine od momenta prelaska rizika na potrošača (poslije momenta predaje kupljene robe potrošaču), ako potiče od uzroka koji je postojao prije toga.
Ako nesaobraznost nastane u roku od šest mjeseci od dana prelaska rizika na potrošača, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti.
Prodavac ne odgovara za nesaobraznost ako je u trenutku zaključenja ugovora potrošaču bilo poznato ili mu nije moglo ostati nepoznato da roba nije saobrazna ugovoru (prodaja “robe sa greškom”).
Nesaobraznost robe u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača postoji ukoliko prodata roba nema svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe, a u skladu sa njenom namjenom kako je to definisano u uputstvu.
U cilju unapređenja vašeg povjerenja kada je u pitanju kupovina putem Interneta REFOT BH d.o.o. nastoji da postupak reklamacije maksimalno pojednostavi.
Bitna napomena
Svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih dijelova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda, kao kupac ste dužni da prijavite u roku od 24h od prijema robe. Primljenu robu ste dužni da provjerite po prijemu i ako je došlo do greške, potrudićemo se da je u najkraćem roku ispravimo. Ukoliko na proizvodu ima vidljivih oštećenja u obliku pocijepanih dijelova ili nagnječenja, savetujemo da takvu pošiljku ne preuzimate.
Neispravan proizvod
U slučaju da je isporučena roba neispravna molimo Vas da nam pošaljete e-mail sa naslovom REKLAMACIJA na ili da nas kontaktirate telefonom na broj +387 51 324 440 kako bi u najbržem mogućem roku mogli da odreagujemo na vaš zahtjev.
Oštećenje pri transportu
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidljiva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporučuje robu. Svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih dijelova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.
Ukoliko uočite takvo oštećenje:
- Nemojte potpisati prijem pošiljke
- Zamolite kurira da sačeka dok provjerite da li je oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak dijelova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi dijelovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.
- Ukoliko djeluje da je proizvod oštećen (ili da nedostaju dijelovi), odbijte prijem pošiljke, i kontaktirajte nas na kontakt@huromsokovnici.ba ili telefonom na broj +387 51 324 440 kako biste dobili ispravan, neoštećen proizvod.
- Ukoliko ste ipak primili pošiljku, a kasnije zaključili da je došlo do oštećenja u transportu ili da ste dobili proizvod koji nije u saglasnosti sa poručenim ili je oštećen ili ne radi, obavezno sačuvajte originalnu ambalažu, u kojoj vam je pošiljka isporučena.
- Molimo da slikate oštećenu ambalažu i proizvod, i sliku pošaljete na e-mail adresu kontakt@huromsokovnici.ba
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pošaljete e-mail na adresu kontakt@huromsokovnici.ba uz potrebne podatke kao što su:
- Broj Vašeg računa-otpremnice
- Šifru artikla koji želite da reklamirate
- Opis problema koji imate
- Slika oštećene ambalaže i/ili proizvoda
U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije elektronskim putem, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavjestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rješavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.
Prva upotreba proizvoda
Ako tokom instalacije ili prvog puštanja u rad utvrdite nesaobraznost, potrebno je da nas odmah obavijestite tako što ćete tačan opis problema i vaš kontakt poslati na e-mail adresu kontakt@huromsokovnici.ba ili nas kontaktirati telefonom na broj +387 51 324 440.
Odustajanje od kupovine
Ukoliko niste zadovoljni nekim artiklom (i ako se ne radi o kvaru), svoj odustanak od kupovine možete izjaviti, bez navođenja razloga za odustanak, pod sledećim uslovima:
- Da nije prošlo više od 14 dana od dana prijema artikla koji ste poručili
- Da nam ga vratite nekorištenog, u originalnom stanju, u orginalnoj ambalaži, sa svom popratnom dokumentacijom.
Molimo Vas da nam obrazac za odustanak od kupovine pošaljete na e-mail kontakt@huromsokovnici.ba ili da nas kontaktirate telefonom na broj +387 51 324 440. Prilikom vraćaja robe kupac je u obavezi da priloži uz obrazac o odustajanju od kupovine i račun/otpremnicu. E-mail koji se odnosi na odustajanje od ugovora o kupovini mora imati navedeno: broj vašeg računa/otpremnice, šifru arikla koji vraćate.
Izjavu o odustanku od kupovine tj. ugovora na daljinu dostavljate popunjavanjem i potpisivanjem sledećeg obrasca:
Obrazac za odustanak od kupovine preuzmite OVDJE
Nakon primljenog zahtjeva za odustanak od kupovine, kontaktiraćemo vas kako bismo vam potvrdili prijem. Aktikal od koga odustajete neophodno je dostaviti na adresu Kozarska 55, 78 000 Banja Luka i to na način da bude adekvatno upakovan jer sva odgovornost za oštećenja prilikom transporta ide na račun pošiljaoca.
Troškove vraćanja artikla snosi kupac.
Čim artikal stigne kod nas, vrši se provjera artikla tj. da li je poslan u adekvatnom stanju, a povrat novca uključujući i troškove isporuke izvršićemo u roku od 14 dana od dana kada smo primili obrazac za odustanak koristeći ista sredstva plaćanja koja je potrošač koristio u prvobitnoj transakciji. Osim ako se potrošač nije izričito saglasio sa korišenjem drugog sredstva plaćanja i pod uslovom da potrošač zbog takvog povrata ne snosi nikakve troškove. Refot BH d.o.o. nije dužan da izvrši povrat dodatnih troškova koji su posljedica izričitog zahtjeva potrošača za dostavu koja odstupa od najjeftinije uobičajene dostave koju je ponudio trgovac.
Zamjena proizvoda
Ukoliko ste nakon prijema artikla konstatovali da želite da ga zamjenite za drugi artikal iste ili veće cjenovne kategorije, molimo Vas da nam vaš zahtjev pošaljete u roku od 14 dana od dana prijema artikla, e-mail na kontakt@huromsokovnici.ba ili da nas kontaktirate telefonom na broj +387 51 324 440. Prvobitni artikal mora biti nekorišten, u originalnom stanju, u orginalnoj ambalaži, sa svom popratnom dokumentacijom.
Nakon primljenog zahtjeva za zamjenu artikla, kontaktiraćemo vas kako bismo vam potvrdili prijem i dogovorili dalju proceduru. Aktikal koji želite da zamjenite neophodno je dostaviti na adresu Kozarska 55, 78 000 Banja Luka i to na način da bude adekvatno upakovan jer sva odgovornost za oštećenja prilikom transporta ide na račun pošiljaoca.
Čim artikal stigne kod nas, vrši se provjera artikla, tj. da li je poslat u adekvatnom stanju i uvjeravamo vas da ćemo zamjenu artikla izvršiti u što kraćem roku a najduže u roku od 14 dana od dana kada smo primili zahtjev za zamjenu. Troškove transporta u slučaju zamjene robe snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije oštećen ili pogrešan artikal. Ukoliko je zamjenski artikl sa višom ili nižom cijenom od artikla koji se mijenja, potrebno je da potrošač izvrši doplatu u slučaju više cijene ili da trgovac vrati razliku novca u slučaju kada zamjenski artikl ima nižu cijenu. REFOT BH d.o.o. je u obavezi da najkasnije u roku od osam dana od dana podnošenja nekog od zahtjeva, odgovori pisanim ili elektronskim putem potrošaču, dok je u slučaju prihvatanja izjavljenih zahtjeva u obavezi da po zahtjevu potrošača postupi u roku koji ne može biti duži od 15 dana od podnošenja zahtjeva.
Povrat novca
Kupac nema pravo tražiti povrat novca, već isključivo zamjenski proizvod.
Napomena
Refot BH d.o.o. zadržava pravo na izmjenu ovih uslova i pravila. Sve promjene primijeniće se na korištenje huromsokovnici.ba stranice. Kupac snosi odgovornost za tačnost i potpunost unesenih podataka prilikom kupovine. Usluge koje Vam pruža huromsokovnici.ba Internet prodavnica ne uključuje troškove koje snosite koristeći računarsku opremu i usluge za pristup našim stranicama. Refot BH d.o.o. nije odgovorna za troškove telefona, Interneta ili bilo koje druge troškove do kojih može doći. Iako Vam Refot BH d.o.o. nastoji dati najbolju moguću ponudu usluga, Refot BH d.o.o. ne može garantovati da će usluge na huromsokovnici.ba odgovarati Vašim potrebama. Refot BH d.o.o. takođe ne može garantovati da će usluga biti bez grešaka. Ukoliko dođe do greške, molimo Vas da je prijavite našem Kontakt centru ili na e-mail kontakt@huromsokovnici.ba kako bismo je otklonili na najbrži mogući način.