Naručivanje
Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe. Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu. Sve cijene izražene su u konvertibilnim markama (KM) sa PDV-om. Roba se naručuje elektronskim putem, pritiskom na određeni proizvod te spremanjem istog u košaricu. Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja.
Prilikom kupovine preko naše internet prodavnice možete odabrati jedan od navedenih načina plaćanja:
- Plaćanje pouzećem – Plaćanje pouzećem podrazumijeva plaćanje iznosa sa narudžbenice prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši gotovinom u konvertibilnim markama, direktno na ruke kuriru koji Vam donosi pošiljku.
- Online plaćanje – Plaćanje jednom od kreditnih kartica: Mastercard, Maestro ili Visa.
- Uplatnicom na šalteru ili preko e-bankinga – Plaćanje uplatnicom na šalteru ili plaćanje preke e-bankinga podrazumijeva da nakon naručivanja i elektronske ili telefonske potvrde Vaše narudžbe, uplatite iznos sa predračuna (koji dobijate email-om) putem opšte uplatnice na šalteru pošte ili bilo koje poslovne banke, ili direktnom uplatom na račun REFOT BH d.o.o. uz obavezno navođenje broja narudžbenice u polju poziv na broj, u slučaju plaćanja e-bankingom.
Ukoliko kupujete kao pravno lice (firma), popunjavate “nalog za prenos”. Detaljne podatke koje je potrebno navesti na uplatnici dobijate putem e-maila, neposredno nakon potvrde narudžbe. Po evidentiranju Vaše uplate, proizvodi sa narudžbenice se pakuju i šalju na adresu za isporuku.
Isporuka
Naručeni proizvodi se pažljivo pakuju kako bi tokom transporta bili zaštićeni od oštećenja. Molimo Vas da obezbijedite da u periodu očekivane isporuke na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku.
Dostava i troškovi
Proizvode naručene putem naše internet prodavnice dostavljamo kurirskom službom EuroExpress d.o.o. na cijeloj teritoriji Bosne i Hercegovine.
- Besplatna dostava važi za sve narudžbe u iznosu preko 150 KM.
- Za narudžbe čija je vrijednost manja od 150 KM, cijena dostave iznosi 15 KM.
Roba se isporučuje u roku od 2 do 5 radnih dana (vikendi se ne računaju u rok isporuke), u zavisnosti od adrese isporuke i trenutne dostupnosti proizvoda na lageru. Narudžbe napravljene radnim danima biće obrađene narednog radnog dana i pripremljene za slanje.
Kurirska služba vrši isporuku radnim danima u periodu između 08:00 i 17:00 časova. Ukoliko dođe do neslaganja u količinama, boji ili drugim karakteristikama proizvoda, kontaktiraćemo Vas prije slanja.
Prijem i kontrola pošiljke
Prilikom preuzimanja pošiljke, potrebno je da vizuelno pregledate paket kako biste provjerili da li postoje vidna oštećenja. Ukoliko primijetite da je transportna kutija značajno oštećena i sumnjate da je i proizvod oštećen, molimo Vas da odbijete prijem pošiljke i odmah nas kontaktirate:
📧 kontakt@huromsokovnici.ba
📞 +387 51 324 440
Ako pošiljka izgleda neoštećeno, slobodno je preuzmite i izvršite plaćanje pouzećem, osim ako je narudžba već plaćena putem uplatnice ili online transakcije.
Neuspjela isporuka i odgovornost
Kurirska služba pokušava da uruči svaku pošiljku u dva navrata. Ukoliko niste dostupni, kurir će Vas kontaktirati putem broja telefona koji ste ostavili prilikom narudžbe kako bi dogovorio novi termin isporuke. Ako ni tada ne budete dostupni, pošiljka će biti vraćena prodavcu.
Po prijemu vraćene pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bismo utvrdili razlog neuspješne isporuke i dogovorili eventualno ponovno slanje.
Ukoliko kupac odbiju da preuzme robu koju je uredno naručio, prodavac zadržava pravo da traži nadoknadu svih troškova vezanih za isporuku i povrat robe.
Kašnjenje, reklamacija i zamjena
Prodavac se obavezuje da preda pošiljku kurirskoj službi u roku od do 5 radnih dana od prijema potvrde o uspješno realizovanoj online transakciji. Nakon što kurirska služba preuzme pošiljku, prodavac više nije odgovoran za tok isporuke, kašnjenja ili eventualne probleme u isporuci.
Ukoliko ne primite robu ili obavještenje o isporuci u očekivanom roku, molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo pokrenuli postupak pronalaska pošiljke ili organizovali slanje zamjenske.
Napomena
Refot BH d.o.o. zadržava pravo na izmjenu ovih uslova i pravila. Sve promjene primijeniće se na korištenje huromsokovnici.ba stranice. Kupac snosi odgovornost za tačnost i potpunost unesenih podataka prilikom kupovine. Usluge koje Vam pruža huromsokovnici.ba Internet prodavnica ne uključuje troškove koje snosite koristeći računarsku opremu i usluge za pristup našim stranicama. Refot BH d.o.o. nije odgovorna za troškove telefona, Interneta ili bilo koje druge troškove do kojih može doći. Iako Vam Refot BH d.o.o. nastoji dati najbolju moguću ponudu usluga, Refot BH d.o.o. ne može garantovati da će usluge na huromsokovnici.ba odgovarati Vašim potrebama. Refot BH d.o.o. takođe ne može garantovati da će usluga biti bez grešaka. Ukoliko dođe do greške, molimo Vas da je prijavite našem Kontakt centru ili na e-mail kontakt@huromsokovnici.ba kako bismo je otklonili na najbrži mogući način.